Ако вашата къща за гости или малък хотел не са имали голямо онлайн присъствие преди пандемията и някак сте успявали, в наши дни става все по-важно да имате уебсайт. След преживяната пандемия целият свят се дигитализира, превръщайки интернет в необходимост и задължителна част от комуникацията и бизнеса. Повечето къщи за гости и малки хотели не разполагат със сайт, който да нарекат свой собствен, а по-скоро избират вариант да ползват специализирани интернет страници, където влизат в пряко съревнование със своите конкуренти.
Все повече пътуващи предпочитат да проучат и резервират престоя си онлайн. И така, наличието на уебсайт позволява на вашите бъдещи гости да се запознаят не само с броя на стаите, легловата база и услугите, които предлагате, но също така и „виртуално“ да „надникнат“ в стаята, която ще бъде техен дом за няколко дни.
Повечето планиращи почивка туристи вземат окончателно решение за настаняването си, едва като посетят уебсайта на избраното място.
Време е да изградите марка, която хората да разпознават, да и се доверяват, да споделят мнение в мрежата и да избират пред другите възможни опции. Ако това ви се вижда недостатъчен мотив да имате уебсайт, ето още няколко предимства:
1. Уебсайтът опростява целият процес на резервация
Ако преди стандартната резервация се осъществяваше по телефон, то винаги трябваше да имате под ръка календар и молив, за да отбелязвате, планирате и резервирате стаите. Това е малко досадна работа, която задържа вниманието ви към телефона, вместо да обърнете внимание и да говорите с хората, които са при вас.
Чрез изграждането на уебсайт с лесна навигация и система за резервации, всички ваши стаи се показват с тяхната заетост и се резервират автоматично. Цялата информация за кредитни карти и гости се съхранява правилно и няма възможност да се изгуби.
2. Повечето хора предпочитат да резервират онлайн
Това с пълна сила се отнася за младото поколение, особено през последните 2 години. Близо 83% от резервациите вече се осъществяват онлайн. Ако искате да откриете своите клиенти, трябва да сте там, където са и те.
Замислете се, че няма как някой, който прекарва повечето си време в интернет, за да свърши своите задачи и да се забавлява, да намери информация и да не избере да резервира онлайн. Наличието на тази възможност за резервация като част от вашия уебсайт, дава на вашия семеен хотел и ли къща за гости автентичност и нещо, което хората да намерят, за да научат повече за вашата дестинация.
Защо да резервират вашите гости през туристически агенции и уебсайтове, които вземат допълните пари, като могат да резервират директно при вас? Повечето пътуващи хора предпочитат да резервират през туристическите уебсайтове и агенции, където е удобно да видят всички налични хотели в дадено местоположение и да изберат тези, които отговарят на бюджета, предпочитание за разстояние и т.н. Това обаче, не означава, че те не биха избрали да резервират директно, ако вашият сайт им предлага тази възможност.
3. Уебсайтът повишава доверието
Хората днес искат да се доверят на марките, с които взаимодействат. Дори да сте включили вашия семеен хотел в туристически уебсайт, липсата на собствен уебсайт пак може да отблъсне потенциалните гости. Хората ще искат да научат повече за вас, за да ви се доверят да им осигурите дом, докато пътуват. Хората искат да видят великолепни снимки на стаите, вашите удобства и други части от вашия малък хотел. Всичко това само по себе си може да бъде огромен мотив за извършване на резервация.
4. Вашият уебсайт е мястото, където да разкажете своята собствена история със собствени визуални елементи
Една от най-добрите причини вашият семеен хотел или къща за гости да има собствен уебсайт е фактът, че можете да покажете всичко, свързано с вашата дейност, много по-атрактивно и запомнящо се. Възможно е да персонализирате историята си със свежи и завладяващи изображения, видеоклипове, които са най-бързия начин да предизвикате емоционална реакция във вашата публика.
5. Уебсайтът ви дава възможност да подобрите местоположението на вашия бизнес
Подобряването на местоположението на вашият бизнес означава да проявите креативност и да използвате района около вас като търговска точка. Това е едно от най-големите предимства да имате собствен уебсайт – възможността да извличате снимки и истории от всичко местно, за да добавите съдържание към вашата история или блог.
Местните събития или атракции, околният град и квартали, връзката ви с тях, играят ключова роля за това, какво отличава вашият хотел от конкуренцията. Хотел близо до вас може да е близо и до същата атракция, но споменават ли в уебсайтът си за това? Ако вие споделяте информация за предстояща местна атракция, търсещите информация пътуващи ще посетят вашият сайт и е много вероятно да се превърнат във ваши гости.
Уникалните снимки, персонализирани за вашата история, са свързани с цялото изживяване при пътуване, които бъдещите гости гледат, когато избират „дом“ за своето пътуване.
6. Уебсайтът помага при изграждане на репутация
Все повече потенциални гости търсят отзиви на клиенти преди да направят резервация. Пътуващите искат да зная какво са харесали предишните ви гости във вашето местоположение и обслужване, и какво не. Те задължително ще искат да разберат дали семейства с деца са харесали престоя си или дали е било чудесно място за пътуващите по работа. Начинът, по който отговаряте на не толкова перфектните отзиви на вашия уебсайт, също ще окаже влияние, т.к. поддържането на положително отношение и изборът за решаване на проблема, за да направите госта щастлив, е от изключително значение.
Споделеният опит чрез отзивите на вашите гости е абсолютен ключ към успеха. Колкото повече положителни отзиви имате, толкова по-добре репутация ще изградите, което ще повлияе и на вашите приходи и заетост.
7. Уебсайтът повишава разпознаваемостта на вашата марка
Най-важното при уебсайтовете е, че те изграждат SEO (оптимизация за търсачките), което означава, че колкото повече съдържание имате и споделяте на уебсайта си (наличието на блог значително допринася за вашето SEO), толкова по-голям е шансът да бъдете открити, когато някой зададе търсене в Google, за да намери стая. Актуализирането на вашият уебсайт, за да отговаря на най-добрите практики на търсачките, е от съществено значение. Тук ключов момент е да не се подценява работа на SEO-разработчика и да се подберат правилните думи, по които е най-вероятно някой, който иска да направи резервация при вас, да търси в Google. Наличието на силно SEO на вашия уебсайт подобрява шансовете ви да попаднете близо до върха на резултатите от търсенето на Google.
8. Уебсайтът има висока възвръщаемост на инвестициите
Колко пари влагате в реклама всяка година, за да се откроите сред големите хотелски марки? Изграждането на уебсайт има сравнително ниски инвестиционни разходи. Освен да платите за вашия абонамент за уебсайт, вашия домейн, за някой, които да проектира цялостния външен вид, това е един нискобюджетен маркетингов избор.
Поради ниската инвестиция потенциалът ви за по-висока възвръщаемост е огромен. Всеки път, когато някой посети уебсайтът ви и остави рецензия или резервира директно, вие го измервате като възвръщаемост на първоначалната инвестиция. За разлика от някои маркетингови техники, като билбордове, радио и ТВ-реклами, където е трудно да разберете кое работи и кое не. Дигиталният маркетинг улеснява да видите какви маркетингови усилия увеличават приходите ви. Вашият уебсайт ще има инструмент за анализ, който ще извършва цялото събиране и анализ на данните вместо вас.
9. В уебсайтът е мястото за уникални оферти и промоции
Специалната страница за уникални оферти и промоции е чудесен начин да продължите да демонстрирате своята уникална история. Визуално управлявани пакети, които се свързват с вашето местоположение, събития или уникални удобства, разказват вашата история и рекламират вашето уютно място, готово да приюти пътуващите.
Светът се разви за кратко време поради пандемията и породи необходимостта бизнесите да станат онлайн. Сега, когато всички отново възвърнаха правото си да пътуват свободно е необходимо да намерите пресечната точка с вашите гости. Един ефективен уебсайт, който ще популяризира вашата марка, изпреварвайки конкуренцията, ще гарантира, че стаите ви ще бъдат пълни и ще можете да се възползвате от тази подновена свобода.
Имате ли нужда от помощ при изграждане на Вашето онлайн присъствие?
Имате ли нужда от технически партньор?
Свържете се с нас!
Консултацията е безплатна!